Hogyan vásároljak?
Kedves Vásárlónk!
Kínálatunk termékeit kényelmesen, akár irodájából vagy otthonról megrendelheti webáruházunkból ahol valamennyi termékünk részletes leírása megtalálható, ideértve a mérési tartományt és pontosságot, illetve egyéb technikai adatokat is. Az optikai refraktométerek esetében a skála mérési terjedelme is megtekinthető.
Az egyes kategóriákat úgy csoportosítottuk, hogy a vásárlás során egyértelmű legyen, hogy melyik refraktométer milyen célra alkalmas.
1 lépés - Vásárlás - termékek kosárba heyezése
Az egyes kategóriák áttekintése során kiválaszthatja a megvásárolni kívánt terméket, jelölje meg a rendelés mennyiségét, majd kattintson: „Kosárba“. A jobb felső sarokban megjelenik a rendelt termékek ára, illetve lehetőséget talál a rendelés befejezésére.
A vásárlásra kijelölt termékeket a kosárból törölheti. Ez esetben elegendő a rendelt termékek számát nullával jelölni.
2 lépés - Pénztár - a rendelt áru ellenőrzése, vásárló elérhetősége
Az áru kosárba helyezése után a baloldali menüsorban megjelenik a vásárlás befejezése menüpont. Hasonló szerepet tölt be a „Rendelés >“ menüpont is a jobb felső sarokban, ahol lehetőség nyílik valamennyi rendelt áru megtekintésére is. Itt az utolsó lehetőség a rendelt termékek mennyiségének megváltoztatására is. Ezt követően kérjük, töltse ki a vásárlói adatokat, illetve az egyetértek az üzleti feltételekkel kipipálása is szükséges. Ezt követően válassza az „Adatok ellenőrzése rendelés küldése előtt >“ menüpontot.
3 lépés - Elküldés előtti adatellenőrzés
Kérjük, figyelmesen olvassa át az egyes mezőkben kért adatokat, elkerülendő a félreértéseket, mint például az áru hibás címre küldése, stb. Amennyiben mindent rendben talál, kérjük kattintson ide: „Befejezés és rendelés küldése >“ Ezzel az Ön rendelése elküldésre került.
4 lépés - Befejezés - Információ az elküldött rendelésről
Ezen az oldalon megjelenik a rendelés sikeres elküldése, illetve valamennyi adat, amelyet az elküldés előtt ellenőrzött. A rendelés egy példányát az Ön által megadott e-mail címre is elküldjük.
Amennyiben a rendelés példánya nem érkezik meg az adott e-mail címre, kérjük keresse, kapcsolatunkat, és örömmel küldjük ismételten is. Az e-mail üzenet több ok miatt lehet sikertelen:
- az e-mail esetleg a SPAM-ek közé érkezett – amennyiben spam-szűrőt használ, kérjük ellenőrízze a spam-fiókot.
- esetleg téves adatot adott meg - többnyire apró figyelmetlenségen múlik - melléütés, vagy ékezetek használata, stb.
- az e-mailt a szolgáltató szerver eltávolította, mielőtt az e-mail fiókjába érkezett volna. Ez esetben kérjük lépjen kapcsolatba a szerver szolgáltatóval, hogy tudnak-e segíteni.
A rendelést az Ön által megadott címre kerül kiszállításra. Általában, amennyiben az áru raktáron található, az áru kézbesítése 3-5 munkanapon belül megtörténik.
Árakra és csömagküldő szolgálatra vonatkozóan ld. vásárlási feltételek.
Kapcsolat, nagykereskedelem
Az áru rendelése folyamán felmerülő kérdés esetén kérjük, keresse kapcsolatunkat.